Thema-avond Revalidatie

Wo12Apr19:30Wo21:30Thema-avond RevalidatieRegio Zuid-Holland Noord

Beschrijving

Bij een ziekte als MS denk je niet meteen aan revalidatie. Het is een progressieve en chronische ziekte en elke functie die je verliest kun je niet meer of deels door training, therapie of fysiotherapie terugkrijgen. Toch kan de revalidatiearts veel voor ons betekenen, vaak meer dan wij denken.

Het doet ons veel genoegen dat Dr. Diane Oosterveer, revalidatiearts van Basalt Revalidatiecentrum en het Alrijne ziekenhuis, op woensdag 12 april 2023, vanaf 19:30-21:30 meer daarover wil komen vertellen in de kapel van het Alrijne ziekenhuis, Houtlaan 55, Leiden.
Er is voldoende tijd om vragen te stellen.

Voor koffie, thee en water wordt gezorgd.

Deze bijeenkomst is bedoeld voor leden uit de hele regio Zuid-Holland Noord en andere geïnteresseerden en belangstellenden.

Aanmelden

Je kunt je opgeven door een mailtje te sturen naar wimvanthof@ziggo.nl onder vermelding van het aantal personen, en hoeveel daarvan eventueel in een rolstoel komen, liefst voor 5 april. Heb je een specifieke vraag voor dr. Oosterveer, dan kun je die ook in dat mailtje stellen zodat we deze vooraf aan haar kunnen voorleggen.

12 April 2023 19:30 - 21:30

Alrijne Ziekenhuis, Kapel

Houtlaan 55, maar sinds een aantal jaren is de hoofdingang aan de andere kant van het complex, aan de Dieperpoellaan. Aan het einde daarvan is de parkeergarage, om de hoek, aan de Houtlaan, het parkeerterrein. De kapel is te vinden door looproute 71 (kleine blauwe bordjes aan het plafond) te volgen. Daarnaast is de route aangegeven met A4-tjes met het logo van de vereniging, vanaf de ingang, bij de lift (2e verdieping) en aan de muren.

Other Events

Routeplanner