Laat je beperking achter op de steiger!

Thorner Zeilclub geeft zeillessen aan mensen met een beperking, waarbij de volgende regels gelden:

• Minimum leeftijd 10 jaar en de deelnemer(ster) moet zelfstandig kunnen zitten.
  • Zwem-/reddingsvesten zijn verplicht en worden door de zeilclub Thorn gratis ter beschikking gesteld.
  • Vanaf windkracht 4 en bij dreigend onweer wordt niet gezeild.

We zeilen in een tweepersoons boot, speciaal voor de minder ervaren zeilers of zij die hulp nodig hebben bij de navigatie, met een ervaren instructeur(trice) en een eenpersoons boot voor de ervaren mensen. Bij de kade staat een tillift om mensen in en uit de boot te helpen.

Kosten:

De kosten zijn € 15,00 voor 1 ½ uur zeilen.

Resterende data zeildagen 2023:

• 13 augustus,
  • 3 september,
  • 17 september
  • 1 oktober
  • 15 oktober (inhaaldag).

Sessietijden:

De eerste sessie begint om 13.00. De laatste sessie begint om 15.30.

Aanmelden:

Aanmelden tot vrijdagavond 24.00 u voor de geplande zeildag.

E: eltrim1@outlook.com
T: + 31(0) 495 535 287

Horeca

Thorner Zeilclub heeft geen café/restaurant, u dient zelf eten en drinken mee te brengen.
Gekoelde frisdrank is aanwezig en kan gebruikt worden tegen betaling met consumptiebonnen, die door de organisatie verstrekt worden.

U bent altijd welkom om eens te komen kennismaken en te zien hoe Thorner Zeilclub werkt..

Neem de afslag ‘Maasresidence Thorn’ en volg de borden Thorner Zeilclub tot het einde van de zandweg.

Het Sailability Team

W: www.thornerzeilclub.nl