Thema-bijeenkomst Stamceltherapie (aHSCT)

Do30Nov19:15Do22:30Thema-bijeenkomst Stamceltherapie (aHSCT)Bibliotheek de Boekenberg, Spijkenisse

Wat is stamceltherapie eigenlijk? Is het ook voor mij een mogelijkheid? Waar kan ik deze behandeling tegenwoordig doen? Kom ik daarvoor in aanmerking? Allemaal vragen, waarbij wij ons goed kunnen voorstellen dat u deze heeft. Wij hopen u op weg te helpen met deze leerzame bijeenkomst over stamceltherapie. Pak je eigen regie en kom!

Voor al deze vragen, waar u een antwoord op wilt hebben, organiseren wij een bijeenkomst met inspirerende gastsprekers:

• Neuroloog Dr. G. Hengstman van Upendo
  • Remco van Wijk, ervaringsdeskundige en bekend van de uitzending “Remco vs. Pharma”
  • Tevens is aanwezig Tanja Berkx Van Stichting Sterker dan MS

Overigens, de behandeling stamceltherapie is nu ook beschikbaar in Nederland. Ellen Kramer heeft namens MS Vereniging Nederland met de zorgverzekeraars hierover onderhandeld.

Programma:
19:15 uur Zaal open/inloop
19:30 uur Aanvang
19:35 uur Presentatie neuroloog Dr. G. Hengstman, stamceltherapie
20:35 uur Vragenronde aan Dr. Hengstman
20:45 uur Pauze, vragenronde aan Tanja Stichting Sterker dan MS
21:00 uur Presentatie Remco van Wijk, ervaringsdeskundige
22:00 uur vragenronde aan Remco van Wijk
22:30 uur Verwachte eindtijd

Deelname is voor leden en hun partners gratis, inclusief 1 consumptie per persoon, tijdens de pauze. Overige consumpties zijn voor eigen rekening. Niet-leden zijn ook welkom; zij betalen €7.50 per persoon. Dit is inclusief consumptie. Indien niet-leden, voor de bijeenkomst lid worden van de MS vereniging Nederland, dan vervalt de entree.

Het is ook mogelijk om deze bijeenkomst via een livestream, bv thuis, te volgen!

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag!

Tot ziens op donderdagavond 30 november in Spijkenisse.

Susanne, Saskia en Sandra

Vrijwilligers MS Vereniging Zuid Holland Zuid, Rayon Spijkenisse

Download de flyer

Aanmeld informatie U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar MS Vereniging Zuid-Holland Zuid. Wilt u bij het aanmelden de volgende gegevens doorgeven?

* Uw naam
* Aantal personen
* Uw telefoonnummer en emailadres
* Graag vermelden of u gebruik maakt van een rollator of rolstoel (Er zijn beperkt aantal rolstoel- en rollatorplaatsen beschikbaar)
* Wilt u deze bijeenkomst in De Boekenberg of via de livestream volgen?

AANMELDEN KAN TOT UITERLIJK 23 NOVEMBER 2023.  !! VOL = VOL !

30 November 2023 19:15 - 22:30

Bibliotheek de Boekenberg