In onze ledenmagazine MenSen lees je waar wij ons als vereniging mee bezighouden. Wat hebben wij te bieden voor mensen met MS en hun naasten? Je leest over activiteiten bij jou in de buurt, en over onze dienstverlening. Denk aan de MS-telefoon, de MS-coaches voor werken met MS, de MS-voorlichters en de MS-Voedingslijn.

Regelmatig vind je in het magazine MenSen ook artikelen over medisch-wetenschappelijk onderzoek naar MS. En natuurlijk ervaringsverhalen van leden. Elk jaar zet de redactie een speciaal thema in de spotlights. Dit jaar is dat: Samen voor innovatie.

Voor leden

Leden van MS Vereniging Nederland krijgen het magazine MenSen elk kwartaal toegestuurd. Daarin kunnen zij lezen hoe de vereniging opkomt voor de belangen van mensen met MS. Zo streden wij met goed resultaat voor de vergoeding van het medicijn Fampyra, en voeren wij actie voor het beschikbaar komen van stamceltherapie (aHSCT) voor mensen met MS in Nederland.

Hieronder vind je de meest recente edities van MenSen. Bekijk de preview (pdf) of log in met je lidnummer om de hele editie te lezen.

Magazine MenSen lezen?

Meld je aan als lid

Klik op de editie om een preview te zien. Wil je meer lezen, dan kun je: