Anita Bouw scootmobiel/fiets/sponsortocht

Wo31MeiHele dagAnita Bouw scootmobiel/fiets/sponsortocht

Beschrijving

Ook in 2023 weer een mooie route!

Op woensdag 31 mei 2023 organiseert de Regio Groningen/Noord-Drenthe voor en met mensen met MS een superleuke en gezellige scoot-fiets-sponsortocht: De Anita Bouw Route.

Daar wil je toch bij zijn!

Iedereen kan meedoen, jong en oud, met en zonder MS!

Als vanouds zamelen we geld in voor diverse projecten van de regio (zoals ons regiobericht) en van MS Vereniging Nederland.
Vind je het leuk om actief fietser/scooteraar zijn, mee te doen en ons te steunen? Meld je aan per e-mail (groningen@new.msvereniging.nl), stuur ons een duidelijke foto en je krijgt je eigen sponsorpagina.
Ben je zelf niet in de gelegenheid om mee te doen? Volg ons dan online, via facebook of whatsapp en moedig ons aan om ook deze keer weer een succesvolle dag te hebben.

Wil je meer informatie? Ook dan kun je ook een berichtje sturen aan groningen@new.msvereniging.nl.

31 Mei 2023 Hele dag