Cursus RediscoverMe

Di05Mar11:00Di12:00Cursus RediscoverMe

Ledenaanbod: dans je mee?

Stichting ReDiscoverMe biedt weer een nieuwe cursus aan voor iedereen die op een veilige en plezierige manier fysiek bezig wil zijn en zichzelf via beweging wil uiten!

ReDiscoverMe staat voor een uurtje heerlijk samen bewegen. En dat gewoon vanuit huis. Hoe makkelijk is dat.

Op dinsdag 5 maart starten we weer een cursus van 8 lessen.
De kosten van deze cursus zijn  € 55 voor niet-leden en onze leden krijgen een korting van  € 15 . De betaling loopt via RDM.

In deze cursus ga je onder begeleiding van 2 vakdocenten samen in beweging. In deze lessen werk je vanuit je eigen mogelijkheden, waar verbinding, zelfontplooiing en empowerment centraal staan. Door te bewegen, dansen, delen en met elkaar te verbinden, verbreken we de “hoe het was en wat ik kon” en buigen we dit om naar “hoe het is en wat ik kan”.

Mensen die eerder meededen zeiden over de cursus:

• Muziek is leven
  • Lekker samen vrij bewegen
  • RDM zorgt voor liefde voor mijn lichaam en een beter humeur
  • Actief geeft ontspanning
  • Even alles vergeten
  • Ontspannen fijn bewegen/dansen met leuke muziek
  • Heerlijk motiverend en fijn
  • Samen bewegen/dansen is heel leuk

De lessen worden online gegeven via Zoom. Je kunt Zoom zowel op je computer als op je tablet of smartphone gebruiken.

Om deel te kunnen nemen heb je het volgende nodig:

• Internet;
  • Goed werkend geluid op je pc of laptop;
  • Een webcam.

Aanmelden
Aanmelden voor deze cursus kan t/m vrijdag 1 maart. Na aanmelding ontvang je alle informatie die nodig is.

>> Aanmelden

5 Maart 2024 11:00 - 12:00