MS Dag 20 mei Wandeltocht-Huifkartocht-Escapespel

Zat20Mei10:00Zat14:00MS Dag 20 mei Wandeltocht-Huifkartocht-Escapespel

Uitnodiging voor leden met partner en/of mantelzorger:

De Regio’s Brabant Zuid-Oost en Limburg Noord en Midden bundelen hun krachten en organiseren op zaterdag 20 mei een dag met activiteiten waar u uit kunt kiezen.

Dit jaar is het thema van de MS-dag ‘Mantel- en respijtzorg’. Tijd om stil te staan bij wat onze partners en mantelzorgers voor ons doen en hen te bedanken voor de goede zorgen.

We hebben een leuke dag georganiseerd waarop u alleen of samen met uw partner en/of mantelzorger begint met een kopje koffie/thee en een stuk vlaai. Daarna kunt u kiezen uit drie verschillende activiteiten.

• Foto speurtocht of Wandeling
  • Huifkartocht
  • Escapespel

Onder het genot van een lunch sluiten we met z’n allen af.

Datum zaterdag 20 mei

Tijd 10.30 uur, inloop vanaf 10 uur

Locatie Brasserie het Keelven, Kuilvenweg 4, 5712 GX Someren

Prijs is afhankelijk van de activiteit die u kiest:

Foto speurtocht of Wandeling

U kunt meegaan met een foto speurtocht. De wandeling is ongeveer 5 kilometer en gaat door het prachtige natuurgebied ‘het Keelven’. Deze wandelroute is volledig rolstoeltoegankelijk.

Kosten: Leden: €7,50, Mantelzorgers: €5,00, Kinderen: €5,00

Huifkartocht

U kunt ook meegaan met een huifkartocht. Er kan een aantal mensen mee met de rolstoel. Als u wel zelfstandig kunt zitten, maar er niet zelf in kunt komen is er een tillift aanwezig. Hiervoor geldt: vol=vol.

Kosten: Leden: €7,50, Mantelzorgers: €5,00, Kinderen: €5,00

Escapespel

U kunt ook bij de brasserie blijven en u zelf uitdagen door een escape spel te spelen. Los samen raadsels of puzzels op, maak samen de opdrachten en los het mysterie op!

Kosten: Leden: €15,00, Mantelzorgers: €10,00, Kinderen: €5,00

U ontvangt naast de koffie/thee in het begin nog 2 consumptiebonnen. Wilt u meer drankjes nuttigen, dan zijn deze voor eigen rekening.

Inschrijven is mogelijk t/m 7 mei.

Uw kunt zich HIER aanmelden voor vragen mag u mailen naar brabantzuidoost@new.msvereniging.nl

We hopen u zaterdag 20 mei te zien in Someren.

Met vriendelijke groet,

De werkgroepen van regio Limburg Noord & Midden en Brabant Zuid-Oost.

20 Mei 2023 10:00 - 14:00

Brasserie het Keelven