Grote verhalen

Jaarthema: De mantelzorgmakelaar
Miranda van Luenen geeft een inkijkje in haar vak en wat zij en haar collega’s kunnen doen om de mantelzorger te ondersteunen. De mantelzorgmakelaar koppelt en regelt passende zorg voor de mantelzorger.

Verslag algemene ledenvergadering van het european MS platform
In de eerste week van mei reisden voorzitter Jan van Amstel en directeur Chris Schouten naar Helsinki voor de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

Extra veel regionieuws
MS Vereniging Nederland is altijd dicht bij jou in de buurt. We blikken terug op een mooie Wereld MS dag en vooruit op de activiteiten die nog komen.

Nora holtrust prijs
Fysiotherapeut Alie Elbers (55) nam op 30 mei, Wereld MS Dag 2023, de Nora Holtrust Prijs in ontvangst. De prijs werd voor de derde keer uitgereikt aan iemand die zich het afgelopen jaar bijzonder verdienstelijk heeft gemaakt voor mensen met MS.

Klimmen tegen MS
Een enthousiast team vrijwilligers van onze werkgroep Brabant West bedwong de Mont Ventoux.

Bellen met de MS-voedingslijn
Een aantal praktijkvoorbeelden van de MS-voedingslijn beantwoord door Linda Boot.

MS-voorlichters naar de basisschool?
Onze MS-voorlichters komen met een gastles ook op de basisschool ter ondersteuning van sponsor activiteiten.

Preview Nummer 3. Augustus 2023

ReadSpeaker Bekijk preview in volledig scherm