Het is zo ver, het MS-café gaat van start!

Het eerste MS-café van MS-vereniging de Bevelanden is op vrijdag 5 april 2024 in wijkgebouw de Pit, Appelstraat 2a in Goes-Zuid.

We nodigen jullie uit voor een gezellig, ongedwongen samenzijn, natuurlijk onder het genot van een bakje koffie of thee.
De eerste consumptie nemen wij voor onze rekening. Onze keuze is dus op de Pit gevallen, en niet in de laatste plaats door de laagdrempelige mogelijkheid om op een makkelijke en leuke manier met elkaar in contact te komen.
De sfeer is er ongedwongen, vele werkgroepen in de wijk maken er dankbaar gebruik van. En niet onbelangrijk, de koffie vinden wij lekker! Kom eens een kijkje nemen en bijpraten. De Pit beschikt ook over een ruim, goed toegankelijk invalidentoilet.

Vanaf 14.00 tot ongeveer 16.00 uur hopen wij jullie allemaal weer te zien.

Tot dan.

Werkgroep MS-vereniging regio de Bevelanden