Steun ons

MS Vereniging Nederland ontvangt weinig overheidssubsidie. Daarom zijn wij genoodzaakt zelf financiële middelen te genereren. Wij kunnen dan de activiteiten voor onze leden, binnen de gestelde kerntaken; lotgenotencontact, informatievoorziening en belangenbehartiging, blijven financieren en organiseren.

De sponsorwerkgroep van de regio Friesland probeert fondsen te werven via sponsoracties bij sportevenementen, bij regionale bedrijven en samenwerking te zoeken met serviceclubs. Via onze “statiegeld bon actie” vragen wij klanten van supermarkten om hun emballage bon te doneren aan onze werkgroep. Wij stellen iedere donatie, sponsoring of gift enorm op prijs. Voor vragen over hoe u een bijdrage zou willen leveren, kunt u mailen met  onze financieel coördinator: Bart G.J. Käller, emailadres: bartkaeller@hetnet.nl.

Bankdetails voor donaties:
MS Vereniging Nederland inz. Giften