Logo Wereld MS Dag

Op Wereld MS dag hebben we het startschot gegeven voor een maand lang bewegen. Dit kon door te wandelen of door een mooie route af te leggen met je fiets, rolstoel of scootmobiel. Deze route kon jij zelf bepalen en hebben we gecombineerd met een leuke fotowedstrijd. De prijzen van deze fotowedstrijd waren afhankelijk van het totaal bedrag aan donaties.

Alle deelnemers hebben samen € 75 ingelegd.
10% van het totaal gedoneerde bedrag was voor de 3de prijs, 20% voor de tweede prijs en 30% voor de eerste prijs.

Dit betekent dat de 3ste prijs € 7,50 zal ontvangen, de 2de prijs € 15 en de winnaar € 22,50.

Alle inzendingen zijn op basis van anonimiteit beoordeeld door Rudi Thiesen Fotografie op belichting, afstanden frame, scherpte, staand/liggend en compositie.
Ga naar Beoordeling fotowedstrijd voor meer informatie.

1e prijs foto 1
2e prijs foto 5
3e prijs foto 4

De winnaars zullen op korte termijn hun prijs ontvangen.